Thursday, November 26, 2015

Pedal To The Metal: TEASER

Asalamualaikum dan selamat sejahtera.

Zine ni dah ada kat tangan tapi tak sempat nak baca dan kebetulan boleh pula tertinggal di pejabat! Argh!!! Serabut perut sungguh!!


Apa-apa pun saya dahpun memilikinya. Saya mendapat 1 naskah pecuma kerana saya ada contribute satu lukisan untuk zine ni. Terima kasih kerana saudara Raimi "HENSEM" Barbarossa yang sudi mempelawa saya menyumbangkan 1 lukisan untuk zine ini. Kebetulan saya sedang menyiapkan lukisan yang agak horror kerana saya pernah post draft ini di sebuah group FB yang mengutamakan ART. Tetiba je admin komen "Your artwork are still innocent". Saya tak faham. Jadi saya pon siapkan lukisan ini dan upload sekali lagi di grup sana, dan saya sindir " I Dont Understand Why My Artwork Is Still Innocent While I Defile This Artwork LOL". Kemudian, admin berkenaan mencadangkan saya menggunakan dakwat biru. Why? Why dakwat biru? Sapa-sapa boleh kasi penjelasan kenapa dakwat biru?

Jadi, ini hanyalah TEASER bukannya review yang sebenar. Ok? Byeeeeeeeeee!

4 comments:

  1. ok la bro...dkt mata aku x nmk pun pengaruh manga jepun or amerika...

    ReplyDelete
  2. art kamu ni memang lain dari lain.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih banyak sahabat kerana sudi menjadi sebahagian dari karya saya. Ia memberi semangat yang cukup kuat buat saya.

    ReplyDelete