Sunday, November 22, 2015

Back From The Slumber


Asalamualaikum dan selamat sejahtera. Hai... Apa Khabar? Sihat? Dah makan? Dah minum? Dah senggama?

Maaf laaaaaa lama sangat saya bertapa. Kesibukkan kerja, masalah peribadi dan keluarga menyekat idea dan mood saya untuk menulis. Rasa macam dah tak berapa nak "enjoy" menulis. Sekarang alhamdulillah. Rakan saya minta saya menulis Kisah Seram. Yeah, inilah peluang saya nak menulis dan melukis! Rakan blogger saya, Raimi Barbarossa tanya saya adakah saya berminat untuk memberikan artwork untuk rilisan seterusnya darinya iaitu PEDAL TO THE METAL zine. Jadi saya ni fired up walaupun menghadapi audit dalaman.

Maaf ya kawan-kawan.... Saya tak mampu untuk menulis seperti anda. Mood saya sangat fragile walaupun muka saya buruk haram jadah. Hahahahahaha! Sepatutnya mood yang senang rosak ni dimiliki oleh mereka yang cantik, comel, lawa, tetek besar opsssssss.... errrrr biarkan bab tu.

Untuk Kisah Seram, saya akan cuba lari dari kisah seram tipikal melayu, jampi, ayat-ayat ruqyah dan apa-apa yang berkaitan dengan Mistik Melayu dan Islam. Yerp... Its gonna be pure-lovecraftian. Hanya ciplak 10% Lovecraft aja. Apa yang dimaksudkan dengan Lovecraft? NO HAPPY ENDING, ALL GONNA DIE or DROWN IN MADNESS by the FEAR OF THE UNKNOWN!


1 comment: