Friday, May 19, 2017

Al-Azazhil PROMO 2017


Al-Azazhil adalah band yang tidak asing lagi didalam scene metal tanah air kita. Yeargh!! Black Metal kental dari Pahang/Shah Alam ini perlahan-lahan mengorak langkah dalam mengukir nama mereka.

Promo ini adalah bukti yang mereka sentiasa aktif! Saya dah "test-drive" CD ini dan yeargh!!! Ia tepat dengan selera black metal saya! Laju dan Kejam! Apa lagi? Saya beli la sekeping! Hahahahahaha!!! SUPPORT! Terdapat 2 track

Kita meniti setiap rilisan mereka yang terdahulu, pengaruh Eastern Black Metal adalah KIBLAT MEREKA. Tetapi kini kiblat mereka beralih sedikit ke kawasan Eropah.

Lagu "Sadis Fajr" menyerang dengan jeritan ala-ala goblin gitu. Permainan drum mereka mirip kearah death metal. Banyak blastbeat, sedikit thrash, yeah!!! Riff mereka sangat sejuk seperti Immortal dan Mayhem. Maaf, pengetahuan black metal saya sangat terhad. Hahaha!

Lagu"Shrouded By Fog" datang dengan intro yang hebat dan serangan drum yang padu! Riff sejuk dan vokalnya agak growl death metal. Padu! Susunan lagu yang kreatif dan tidak statik (maksudnya takde la main riff yang sama je haha). Ala-ala Marduk dan Immortal gitu. Sedap bhai!

Korang kena SAMBAR ini CD! Yeargh!!!! Hubungi Syaf Suhaimi di FaceBook untuk sebarang pertanyaan atau pembelian. SUPPORT!!

No comments:

Post a Comment