Saturday, September 5, 2015

Malaikat Putih Yang Dilaknati

Asalamualaikum. Apa khabar? Ketika ini, saya terfikir akan situasi yang anda takkan jangka punya. Memang anda takkan duga ia boleh berlaku. Saya berdoa agar diri saya dan anda sekeluarga terlindung dari MALAIKAT ini. Saya rasa, tiada kes seperti ini di Malaysia. Yup, setakat ni saya tak pernah lagi dengar. Bagaimana dengan anda? Kalau anda dengar cerita-cerita yang berkaitan dengan penulisan saya kali ini, sila maklumkan pada saya.


"Angel In White" adalah satu terma yang digunapakai dalam beberapa karya (lebih tepat, ANIME/MANGA sebab aku terbaca perkataan tu dalam manga) menggambarkan seorang nurse yang menjalankan kewajibannya sebagai pembantu kepada doktor bagi memulihkan pesakit. Apa yang menyebabkan mereka digelar "Angel In White" adalah disebabkan:-

1. Pakaian Nurse yang putih.
2. Rupa paras yang cantik serta menarik.
3. Khidmat mereka yang terbaik melayani pesakit. Memberikan pesakit harapan untuk sembuh, dengan senyuman yang manis, pertuturan yang indah serta sentuhan yang lembut.

Kalau saya, sudah tentu saya akan jatuh hati, malah memanggilnya "ANGEL OF MY HEART" (Bukan ENGINE tau! Hihihihi!)

Mengapa mereka dilaknat?

Jom kita usha beberapa "MALAIKAT PUTIH YANG DILAKNATI" ini

BEVERLY ALLIT

Dia telah bertanggungjawab keatas kematian 4 bayi, percubaan membunuh 3 bayi lagi dan mencederakan 6 bayi lagi. Jenayah ini telah dibuat didalam masa 59 hari bermula pada tarikh Februari dan April 1991.

RICHARD ANGELO

Dia telah bertanggungjawab keatas meracun 35 pesakit dan 10 darinya mati.

CHARLES EDMUND CULLEN

Dia adalah bekas jururawat yang mempunyai rekod pembunuhan yang dahsyat dalam sejarah Amerika Shit-rikat. Dia telah mengaku 40 pembunuhan didalam 16 tahun karier sebagai jururawat. Kematian pesakitnya yang misteri! Menurut siasatan polis, dia juga dipercayai membunuh lebih kurang 300 pesakit dimana dia sudah lupa nama pesakit tersebut.

KRISTEN GILBERT

Dia telah mengaku bersalah membunuh 4 orang pesakit dan percubaan membunuh 2 lagi pesakit.

DONALD HARVEY

Dia telah mengaku membunuh seramai 87 pesakit. Setiap kali dia membunuh, dia menikmatinya dan akhirnya dia mengganggap dirinya sebagai "ANGEL OF DEATH". Dia berkata, dia membunuh kerana "mahu mengurangkan kesakitan pesakit". Peh... Gile lu mat!!!

HAROLD SHIPMAN

Dia merupakan seorang doktor dan pembunuh bersiri paling prolific dalam sejarah. Dia mengaku membunuh 15 pesakit akan tetapi pihak polis mempercayai dia melakukan sebanyak 250 pembunuhan dan kebanyakkannya adalah pesakit tua dimana mangsa yang paling muda adalah berumur 41 tahun. Dia dikenali sebagai "DOCTOR DEATH".

Setiap pembunuh ada gelarannya tersendiri mengikut kes dan jenis mangsa yang dipilih. Bagi seorang doktor ataupun jururawat, gelaran yang mereka dapat adalah "ANGEL OF DEATH". Mereka sepatutnya merawat dan menyembuhkan pesakit tetapi mengambil kesempatan diatas ini, bereksperimen dan membunuh mangsa demi kepuasan nafsu karnivor mereka.

 Terdapat seorang lagi doktor yang sangat terkenal dengan pembunuhannya sehinggakan band lagenda thrash metal dunia, SLAYER menulis berkenaannya. Anda (metalheads) kenal siapa dia? Buka album "REIGN IN BLOOD" dan lihat track pertama dalam album tu. Hihihihi... Siapa lagi kalau bukan....

JOSEF MENGELE!!!



8 comments:

  1. nice info...tapi lagu angel of death memang sedap...heheh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks! hahahahahah memang la sedap lagu tu! Sangat gila! padu! huhuhuhu! thanks again!

      Delete
  2. hah.. aku baca ni first sekali aku teringat yang sapa tu Daryl Hannah ye? Kill Bill
    yang dia pakai baju nurse nak gi bunuh Uma Thurman kat spital.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahaha!! saya tak tgk lagi movie tu. mcm best jer? huhuhu!

      Delete
  3. bahaya klu ada doktor mcm ni... cuba cerita pula pasal org pesakit mental yg membunuh membabi buta.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik lah. saya akan cuba tunaikan permintaan anda hihihi!

      Delete
  4. charles edmund cullen tu teringat watak mamat vampire dalam citer Twilight tu..heheh..lagu Angel of Death memang best.teringat scene yang deaf cakap tu filem Kill Bill..memang best pun movie tu.quentin tarantino punya movie tu..

    ReplyDelete
  5. Sheram plak nk jmpe doktor n nurse... hehe

    ReplyDelete