Sunday, November 20, 2016

The Pathless Path Of The Knowable Unknown

Hari ini (Ahad:20/11/2016) berlansungnya gigs di Sierra Perdana, Masai, Johor. Gigs yang bernama "CHUCKY PLAYS METAL" yang bertempat di Studio Rockin.

Aku nak sangat pergi! Aduiihhhhhh!!! Tapi aku tak boleh mohon cuti sebab aku sedang kumpul cuti untuk bulan hadapan... Malang seribu malang! Aku nak tengok RUDRA!!

Cerita pasal RUDRA ni, aku bukanlah MANIAC FANS yang memiliki semua stuff mereka. Aku cuma dengar 1 lagu je. Tapi lagu tu la yang paling BERPUAKA, SANGAT BERPUAKA! Serius! Hingga ke hari ni aku hafal. Siap dengan mantera-mantera sekali aku hafal. Yeaaaaahhhhh! Ni lagu dia. Ada duit nanti, teirngin juga nak beli album ni. Ok gaissssss chow!!!!


P/S:- Insert Video from Youtube memang hampeh. Kat youtube aku boleh search yang versi album. Kat blog ni tak boleh plak.


No comments:

Post a Comment