Monday, August 31, 2015

Antagonist Never Win!

"Let no joyful voice be heard!
 Let no man look up at the sky with hope!
 And let this day be cursed by we who ready to wake....
 ............. the KRAKEN!!"

Saya suka watak jahat/antagonis ini. Mereka sangat epik dengan ayat-ayat yang epik dan majestik! Kalau boleh saya nak jadi jahat macam Davy Jones. Hahaha! Penjahat yang epik pasti kalah. Tu adat cerita. Dengan kekalahan yang epik, kejahatan akan kekal terkesan dihati manusia dan mengimpikan lebih banyak kejahatan akan lahir!


Dengan suara Davy Jones yang gila babi kuat accent Scottish, memang ganas! Apabila Penjahat Epik bersuara, ia mampu menukarkan situasi. Hah! Gila!! Saya suka! Saya suka!! Hahahahahahaha!! Pure Evil!! Fucking Evil!!! Enjoy the suffering of my victims! Hahahahahaha! Jeritan mereka adalah irama ditelinga ku!!! Hahahahahahaha!! Cuba ko dengar lagu tema Kraken tu, GILA BABI EVIL BHAI!!!!!!!

Tapi... Orang jahat memang akan kalah. Itu adalah ketetapan. Evil Never TRIUMPH!! Baca la dalam scripture keagamaan pun, tak ada kejahatan yang berjaya. Kekuatan KEJAHATAN terletak pada EGO nya.

Tetapi, watak jahat yang INSAF di penghujung jalan cerita adalah kecelakaan!! Argh!!!

4 comments:

  1. Agak Kraken ni kalau tiba2 serang Aircraft Carrier yang besar tu macam mana eh? Dia sekali sapu je abis semua jet fighters masuk laut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikikikiki!!! Teringat game Red Alert 2. Tapi kapal aircraft carrier lebih besar gedabak dari kapal Black Pearl huhuhu

      Delete
  2. Replies
    1. hihihihi! macam manga naruto bila Obito insaf, SPOIL!!!!

      Delete