Tuesday, March 7, 2017

KEPALA TEPUUUUOOOOOO!!!

Saya yakin ramai kawan-kawan mengalami masalah "KEPALA TEPU". Maksudnya kawan-kawan terlalu lama mendengar lagu metal sampaikan dah tak boleh masuk dah lagu-lagu metal dalam kepala. Rasa rimas, geram, menyampah, bosan dan muak.

Kan?

Saya pon macam tu juga. Jadi, apakah GENRE lagu yang anda gunakan untuk mencairkan semula otak yang sarat dengan lagu metal?

Saya? Sudah tentu genre kegemaran saya selain metal adalah J-POP.

Jom pekena lagu-lagu J-Pop?

GET ALONG by Megumi Hayashibara


GIVE A REASON by Megumi Hayashibara


LIVELY MOTION by Megumi Hayashibara



TO THE LIGHT by Akima Hattan

Okay... sebenarnya aku tak tau nak taip apa lagi dah...

6 comments:

  1. aku p rock cinta macam search wings may sofea.. haha

    ReplyDelete
  2. Pop japan maybe aku try to follow sampai zaman dua minah tu kiroro ke hapa ntah. Sekarang rok jepun aku try up to date is Anthem. Semestinya.

    Metal untuk aku ialah aku simpan dalam hati dan bukan dari segi penampilan atau laungan metal! Metal! Tapi aku akan berkorban banyak benda untuk muzik heavy.
    Tu hari aku beli cd Fancesca Peters. Happy sangat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha! ya betul! sebab true passion kita kat situ hahaha!

      Delete
  3. kalau aku...pop new wave 80an...

    ReplyDelete